Mieke in Mozambique, Malawi en Zambia!

Morgen vertrek ik :)

Hallo allemaal,

Morgen is het zover. Ik ben nog druk aan het pakken, maartussendoor nog even een berichtje opmijn reislog!

Ik heb de malaria tabletten bij de apotheek gehaald, devaccinaties zijn gezet, alle benodigdheden in huis, het bed vol liggen met bagage, dus ik kan morgen wel vertrekken! Nog even een nachtje goed slapen enalles in mijn backpack stoppenen dan 'Afrika here i come'.

Ik vertrek om 21.25 uur van Schiphol naar Nairobi. Daar zal ik ongeveer 8 uur over doen. Vervolgens moet ik overstappen en vertrek ik om 07.40 (lokale tijd)vrijdag ochtend naar Maputo (de hoofdstad van Mozambique) en ik zal daar dan ongeveer 4 uur later aankomen.

Van mijn verdere avonturen probeer ik jullie op de hoogte te houden. Mocht dat niet lukken, omdat ik misschienniet in de gelegenheid ben om een internetcafé op te zoeken dan vertel ik mijn verhalen graagpersoonlijkals ik weer terug ben in NL!

Doei doeii!

Liefs Mieke

Reacties

Reacties

Mirjam

Nou Miek! Spannend hoor!
Ik wens je echt een superleuke vakantie. Geniet van als het moois van afrika en ik ben heel benieuwd naar je verhalen en foto's.
Tot op de bbq!

Liefs Mirjam

Paska Jansen

Hoi Mieke

Spannend zo'n avontuur echt goed van je. We wensen je heel veel plezier toe op deze avontuurlijke trip. En doe voorzichtig graag weer heel terug komen hoor! Wij vertrekken vrijdag naar Italië dus kunnen helaas je verhaal niet volgen misschien als je het naar Fiona stuurd wel??? ze neemt haar laptop mee wij kunnen onze mail in buitenland niet lezen (leeftijd rond de 50!!!) dan krijg je dat. Heeeeel veeeel plezier
Liefs en groetjes
Henny Paska Kevin en Fiona xxxx
We denken aan je ....xp

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!